Betalingsmåter:

Du finner oversikt over alle muligheter for å kjøpe bussbilletter til lokalbussene i Vestfold her

Du kan ringe 33 30 01 00 om du ønsker mer informasjon.

 

Salgskontor og kundesenter

Vårt kundesenter kan du besøke på Tønsberg rutebilstasjon.

Oversikt over våre salgskontor finner du her.  På våre salgskontor kan du kjøpe reisekort, fylle på periodekort og verdi. Våre salgskontor har også rutetabeller tilgjengelig.   


Nettbutikk

Har du Reisekort fra før kan du fylle opp dette ved å benytte vår nettbutikk.

 

Du kan kjøpe reisekort på våre salgskontor og vårt kundesenter på Tønsberg rutebilstasjon. Det kan også kjøpes på bussene.
Reisekortet koster 50 kr.  

Fyll opp ditt reisekort i vår nettbutikk ved å trykke på "Fyll på kort". Det er enkelt å fylle opp kortet selv i nettbutikken og du kan legge inn flere reisekort på en bruker. Dette gjør det enkelt for familier siden man kan adminstrere alle reisekortene til hele familien fra et sted.

Fyll på kort her

Du kan også fylle opp ditt reisekort på våre salgskontor og vårt kundesenter

Vårt kundesenter ligger på Tønsberg rutebilstasjon. Ta turen innom så vil vi hjelpe deg med ruteopplysning, hittegods og kjøp av produkter.

Salgskontorer har vi på Narvesen i Sande, Horten, Sandefjord og Larvik. Der får du kjøpt reisekort og fylt på med ønsket produkt.

Har du mistet mobilen eller ditt reisekort?
Her finner du informasjon om hvordan du får overført billetten din til ny mobil eller nytt reisekort.

Du kan kjøpe billett med bankkort på bussene.

Vi anbefaler å benytte kontaktløse kort:
Kontaktløse kort gjør betalingen enklere og raskere. Kjøpene gjennomføres på mindre enn et halvt sekund, og brukeren trenger ikke å oppgi PIN-kode så lenge beløpet ikke overstiger 500 kroner. Kjøpet skjer i det kortet berører betalingsterminalen; terminalen gir fra seg et «biip» og displayet bekrefter at transaksjonen er gjennomført. De nye kontaktløse kortene inneholder også den samme funksjonaliteten som de tradisjonelle kortene, og ved større kjøp må brukeren bekrefte betalingen ved å skrive inn PIN-koden.

Med overgang menes bytte fra lokalbuss til lokalbuss for videre reise innen gyldighetstiden på billetten.

Gyldigheten er avhengig av reisestrekning og beregnes slik: 60 minutter + 30 minutter pr sone det betales for.

Har du betalt for hele reisen må du på neste buss opplyse sjåføren om overgang og vise billetten.
Dersom bussen er forsinket, og tid for gyldig billett er oversteget, er billett fortsatt gyldig fram til bestemmelsesstedet.
Dette gjelder også ved overgang.

Ved endring av passasjerkategori, for eksempel fra UngVoksen til Voksen, er du ansvarlig for å endre kategori om du har et aktivt billettprodukt. Ta kontakt med  vårt kundesenter på Tønsberg rb.st så hjelper vi deg med dette. 

Du kan også benytte vårt skjema her

Har du mistet mobilen eller ditt reisekort? Er reisekortet defekt eller ødelagt? 

Her finner du informasjon om hvordan du får overført billetten din til ny mobil eller nytt reisekort.