Ta gjerne turen innom vårt kundesenter på Tønsberg Rutebilstasjon. 
Henvendelser kan også gjøres på telefon til 33 30 01 00 eller du kan sende en e-post til firmapost@vkt.no med info om linje, avgang og kontaktinfo så vil vi hjelpe deg.

Henvendelse vedrørende hittegods i området rettes til Tide på tlf: 33 16 34 60  hverdager mellom klokken 08.00 - 15.00. 

Henvendelse vedrørende hittegods i området rettes til Tide på tlf: 33 16 34 60  hverdager mellom klokken 08.00 - 15.00. 

Henvendelse vedrørende hittegods i dette området rettes til Vy Buss på telefon 900 59 561 hverdager fra kl. 10.00 – 14.00. 

Henvendelse vedrørende hittegods i dette området rettes til Vy Buss på telefon 900 59 561 hverdager fra kl. 10.00 – 14.00. 

Henvendelse vedrørende hittegods i området rettes til Tide på tlf: 33 16 34 60  hverdager mellom klokken 08.00 - 15.00. 

Ta gjerne turen innom vårt kundesenter på Tønsberg Rutebilstasjon. 
Henvendelser kan også gjøres på telefon til 33 30 01 00 eller du kan sende en e-post til firmapost@vkt.no med info om linje, avgang og kontaktinfo så vil vi hjelpe deg.

Henvendelse vedrørende hittegods i området rettes til Tide på tlf: 33 16 34 60  hverdager mellom klokken 08.00 - 15.00. 

Har du registrert kortet i nettbutikken kan du skrive ut kvittering fra nettbutikken.  Ta med kvittering til et salgskontor eller vår kundesenter og erstatningskort blir utstedt mot kr 50,- i gebyr.

Gi oss også beskjed slik at vi kan sperre det kortet du har mistet. 

Fant du det du lette etter?