Dette kan skyldes:

  • Feil med ditt Reisekort
  • Feil med billettmaskinen

Er du i tvil om kjøpet i nettbutikken gikk som det skulle: 
Ved gjennomført betaling skal man komme tilbake til siden som viser "Ditt kjøp er fullført". Dersom dette ikke skjedde så vil produktet eller reisepengerpåfyllingen ikke være registrert i nettbutikken. Av og til vil betalingstransaksjonen kunne fremstå som gjennomført, men beløpet er da i dette tilfellet kun reservert. Dette beløpet vil bli frigitt etter noen dager i henhold til din banks rutiner.

Er du i tvil om kjøpet ble registrert så kan du gå tilbake til menyen ”Siste transaksjoner” i nettbutikken. Dersom ordren ikke er registrert her, så er ikke kjøpet gjennomført og produktet vil ikke bli levert.

Har du spørsmål? Kom innom vårt kundesenter på Tønsberg rb.st. eller ring 33 30 01 00 så vil vi hjelpe deg.

Fant du det du lette etter?