Ja, det kan du! Du kan kjøpe både enkeltbilletter og periodebillett (7 og 30 dager).  

Enkeltbilletter kan du kjøpe mens du venter på bussen.  

Last ned appen her

Datatrafikk
Du må ha datatrafikk ved påstigning og billettkontroll slik at du får vist dagens animasjon og lest av qr kode på QR-leseren og vist billett til billettkontrollør.

Knust skjerm
Mobilen må ha en leselig skjerm og den reisende er selv ansvarlig for å ha tilstrekkelig strøm eller batteri i mobiltelefonen. Reisende som ikke kan vise gyldig billett skal betale ordinær pris. Ved teknisk feil i app skal den reisende få reise gratis.

Det er ikke tillatt å kopiere eller overføre billetter på annen måte enn gjennom den funksjonalitet som støttes av appen til enhver tid.
Det er ikke tillatt å omsette billetter.

 

Dersom du skifter nettverk i det du kjøper billett i appen VKT Mobilbillett så vil betalingen bli reservert.

Hva menes med skiftet nettverk? Når man er hjemme så er mange påkoblet wifi/ hjemmenettverk. Når man kommer ut bytter telefonen over til f.eks 4G. Dette betyr at telefonen har byttet nettverk. Dersom man f.eks begynner prosessen med  kjøpe billetten når man er hjemme og så går ut mot holdeplassen og fortsetter prosessen der så har telefonen byttet nettverk og betalingen vil dessverre ikke gå igjennom, men beløpet blir reservert. 

Du må da kjøpe ny billett og beløpet for den første som ikke ble gjennomført vil bli tilbakeført. 

Har dette skjedd deg? 

Pengene blir tilbakeført din konto. 

Ved bruk av bankort: banken frigjør beløpet innen 2-3 virkedager. 
Vipps: Vipps vil frigjøre beløpet innen inntil 7 virkedager. 

Det er enkelt å overføre billetten din dersom du bytter telefon. Du får spørsmål om du ønsker dette når du har installert og åpner appen VKT Mobilbillett og taster inn ditt mobiltelefonnummer på den nye telefonen. 

Har du spørsmål eller trenger hjelp ta kontakt med vårt kundesenter på Tønsberg rb.st eller ring 33 30 01 00. 

Dersom skjermen er så knust at QR leseren ikke klarer å lese av skjermen så kan du dessverre ikke benytte mobilen til å kjøpe billetter.

Det er enkelt å overføre billetten din dersom du bytter telefon. Du får spørsmål om du ønsker dette når du har installert og åpner appen VKT Mobilbillett og taster inn ditt mobiltelefonnummer på den nye telefonen.

Har du spørsmål eller trenger hjelp ta kontakt med vårt kundesenter på Tønsberg rb.st eller ring 33 30 01 00.

Ja, du må ha datatrafikk ved påstigning og billettkontroll slik at du får vist dagens animasjon og lest av qr kode på QR-leseren og vist billett til billettkontrollør.

Det er ikke tillatt å kopiere eller overføre billetter på annen måte enn gjennom den funksjonalitet som støttes av appen til enhver tid.
Det er ikke tillatt å omsette billetter.

Det er standard prosedyre at det trekkes kr 10,-  i forbindelse med at man kobler opp et betalingskort til PayEx som betalingsformidler. Beløpet blir tilbakeført når man kjøper billett.

Den reisende er selv ansvarlig for å ha tilstrekkelig strøm eller batteri i mobiltelefonen for å vise billett ved påstigning og ved kontroll. 

Det er ikke tillatt å kopiere eller overføre billetter på annen måte enn gjennom den funksjonalitet som støttes av appen til enhver tid.
Det er ikke tillatt å omsette billetter.

Fant du det du lette etter?